Aquest web utilitza cookies pròpies i de tercers per tal de millorar la seva experiència com usuari mentre es navega. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot canviar la configuració del seu navegador o obtenir més informació de la política de cookies.
Accepto

L'Oficina d'Atenció Ciutadana, l'accés directe a l'Ajuntament

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) ofereix tota la informació disponible sobre l'administració municipal i sobre la ciutat, així com la possibilitat de tramitar de forma integrada la majoria de les gestions de l'Ajuntament. L'OAC es troba a la planta baixa de la Casa de la Vila (plaça Major, 1) i comparteix espai amb l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona, que té delegada la gestió d'alguns tributs municipals.
 
Telèfon  93 571 95 05 (OAC. Informació i gestió telefònica)
Telèfon  93 571 95 00 (Centraleta telefònica de l'Ajuntament)
Fax         93 571 95 04
 
Horari d'obertura al públic
 
De dilluns a dijous, de 8 a 18 hores ininterrompudament, i divendres, de 8 a 15 hores. Setmana Santa, Nadal i els mesos de juliol i agost, de 8 a 15 h. L'horari de màxima afluència de públic és entre les deu del matí i la una del migdia; si voleu ser atesos amb el mínim temps d'espera, eviteu aquesta franja horària.
 
El compromís de l'OAC amb els ciutadans i les ciutadanes
  • L'Oficina d'Atenció Ciutadana potencia la imatge externa de l'Ajuntament per tal de generar un alt nivell de confiança dels ciutadans/anes en la gestió municipal.
  • L'Oficina d'Atenció Ciutadana coopera eficaçment amb les àrees gestores per tal de facilitar la prestació d'uns serveis municipals de qualitat.
  • L'Oficina d'Atenció Ciutadana desenvolupa iniciatives i accions per tal de consolidar la participació, la comunicació i la cohesió de l'equip humà, i reforçar la responsabilitat compartida sobre els serveis i el reconeixement a la feina ben feta.
  • L'Oficina d'Atenció Ciutadana expressa el seu compromís amb la societat mitjançant un ús eficient dels recursos, una gestió orientada a l'aprofitament i al reciclatge dels materials i equips, i una atenció integradora dels col·lectius específics de la població amb situació de desigualtat o discriminació.
  • L'Oficina d'Atenció Ciutadana estableix relacions de cooperació i interacció positiva amb proveïdors i altres administracions públiques obeint a principis de transparència, qualitat i eficiència.
  • L'Oficina d'Atenció Ciutadana atén, informa i presta serveis als ciutadans/anes en relació amb l'administració municipal i la ciutat. Satisfà les necessitats ciutadanes amb un tracte personalitzat, comprensiu i amable.

Horari del registre d'entrada i de l'OAC en 2018

El Registre General de l'Ajuntament, situat a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, plaça Major, 1 de Mollet del Vallès:
 
1. Restarà obert els dies laborables en l'horari següent:
 de dilluns a dijous, de 8 a 18 hores, i divendres, de 8 a 15 hores.
 
2. Excepcionalment, per motius organitzatius de planificació horària, el Registre d'Atenció Ciutadana romandrà obert de 8 a 15 hores els dies següents:
 
- Del 26 de març al 6 d'abril, ambdós inclosos.
- El 30 d'abril
- Del 27 de juny al 31 d'agost.
- El 10 de setembre
- Del 20 de desembre de 2017 al 4 de gener de 2018.
 


Plaça Major 1 (Casa de la Vila), 08100 Mollet del Vallès (Barcelona)
Tel. 93 571 95 00 | © 2017 - Ajuntament de Mollet del Vallès